Happy Birthday!!!

Det blir verkligen inte så ofta jag hinner blogga som jag skulle önska. Jag antar att det är för att jag har en så späckad tillvaro! Sen sist så har jag faktiskt fyllt år, 36 närmare bestämt.

 I torsdags började dagen med att Ewe och Emma for till Gbg med mormor å morfar för att hälsa på finaste moster Neta :0)

Jag fick dagen till ära en FET bonus vilket gör att jag älskar mitt jobb lite x-tra mkt. Jag och Fredric var hemma, jag jobbade hemma och på e-m for vi till stan. Fredde den rara gossen och jag träffade farmor i Tuna Park och gick en sväng därinne. Köpte presenter till Emma som fyllde 8 år igår. När jag inte hann se köpte Fredde en present åt mig på Cubus, en skitsnygg t-tröja. Den fick jag precis innan läggdax och det var faktiskt dagens enda paket. Tydligen så har Bullen slutat köpa paket till mig... hrm... jag ska nog oxå sluta köpa paket åt honom så får han se hur kul det är att vara utan paket. Men på kvällskvisten kom det ett blombud med ett fång tulpaner från Charlotte, Kristina och Maria på jobbet, det mina vänner är Love!!!

 Jag fick oxå blomstercheckar av finaste Ulrika. Och på morronen lämnade mamma 2 lila fina blommor. På kvällen var Fredde och jag och Bullen på Akropolis och åt, det var iofs en sorts present men det var å andra sidan min egen ide.... Nåväl, på fredagen kom Totte, Malin och grabbarna och Ulla, Micke och tjejerna hit på mat. De hade en alldeles fantastiskt fin Apelsinblomma

 som jag ska vårda bättre än mina andra blommor... Kanske jag ska göra lite juice om jag lyckas ordentligt??? Lördagen kom och gick, jag var hästskötare dessa dagar och detta hann jag med men även att kolla på cross i Arboga. Fredde körde superbra trots uselt snöväder. På kvällen blev det 50 årsparty hos Kjell på Bullens jobb. Jättekul men Lotta å jag var lite besvikna att vi missade mellon och artisterna så vi drack extra mkt vin så vi skulle glömma av att det var Mello på Tv...
i går (måndag) var det riktigt risigt väder, Emma fyllde år och det verkade som om att gästerna skulle utebli. Men, de trotsade modigt vädret och kom hit å grattade både mig och Emma. Jag fick fina kläder och presentkort på Hemtex.
Nu ska jag kolla in Snygg-Matte på 4:an,

 Ha en grejt kväll!!!!
Mogna kyssar från en 36 Åring....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0