Fett länge sen...

Var det som jag bloggade, jag har ingen inspiration... Vad är det som har hänt? Jag fattar inte! Nu ska jag iaf uppdatera er och jag ska inte berätta vad som hänt sen sist, det finns inte så mycket utrymme på Blogg.se..... Hursomhelst, jag sitter just nu på  Scandic Lugnet i Falun och tycker alldeles förfärligt synd om mig själv.
Jag har tråkigt! Jag kan inte bestämma mig för ifall jag ska göra min affärsplan eller åka till Kupolen i Borlänge och shoppa.... Jobb eller nöje? Egentligen är jag bara trött och skulle nog kunna lägga mig i sängen och göra affärsplanen, men då måste jag ju klä på mig när jag blir hungrig och gå ner och äta... Ja, ni hör ju vilket bekymmer. Ikväll håller alltså Bullen ställningarna hemma. Fredde är sjuk och hängig efter en maginfluensa igår så han är inte mycket att hänga i julgranen ikväll. De får ta det lugnt och ladda batterierna. Imorgonkväll ska Bullen och jag och Micke och MAria till Örebro på en ASROLIG grej!!! Hurra vad kul!!!! Kan inte komma lämpligare! Och imorgon eftermiddag när jag kommer från Falun ska jag snabbt förvandla mig från affärskvinna (hahahaha nasare) till ponnymorsa och åka med Nickel till en hästkiropraktor som ska kolla hans rygg. Han verkar ha ont i sin rygg och kanske ligger hans problem i hoppningen där??? Jag griper ALLA halmstrån!
I helgen är det påsk, jag ska nog se till att mamma bjuder på påskmiddag på fredag, så Mamma! när du läser detta vet du att jag vill jättegärna ha Lammfile och potatisgratäng på lååååångfredagen.
Nej nu jädrars anåda, Kupolen Here I Come!!!

(påskpresenter pårr favår) Och visst 17!!! Brorsan och Annorlunda ska ju ha kalas. Paket ska det bli!!!

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0