Jag lever!!!

Fast bloggen har varit medvetslös till gränsen på död....
Det kan man inte säga att jag varit utan tvärtom, våren försvann i ett nafs och sommaren har liksom sprungit på och snart är det final även på den...
I skrivande stund befinner vi oss på Gotland och just idag är det ett så tråkigt väder att våra planer på Kneippbyn har gått helt om intet. Det regnade som attans hela natten och förmiddan och enligt YR ska regnet avta vid lunch men värmen, var är värmen? Istället åker vi bil till Östra Gotland för att kolla in Katthammar eller vad det heter eftersom jag blivit så inspirerad av Charlotte att kolla där. Tydligen har hon en gammal släktgård där och min nyfikenhet är väckt!
Bullen har heller inget emot att sightseeinga Gotland runt, Emma tycker också det är kul, Ewan... Hon njuter mest! (not) Men vad göra? Vi ska stanna till på "streetan" här nere så vi kan göra en shoppingattack mot centrum innan, jag har hittat en så härlig tröja på MQ (om man frågar Bullen är det en kofta...) som jag vill ha, Det är ju inte direkt solkläder som gäller här f.n....
Nu kanske "bloggspärren" släppt så har ni tur så kommer snart enn nytt inlägg.
Vi ses!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0