Cross och lite annat...

Återigen söndag och jag har inga större planer bortsett från att tvätta och plocka undan. skjutsa ungar osv...
en lugn söndag. Ingen tävling, inget jobb... Så skönt!
I fredags var jag och ungarna ute och åt, det blev Akropolis.... Gissa om alla hade olika ideer om var vi skulle käka? Vi enades till slut om Grappa men där fanns inga lediga bord så då fick det bli Akropolis. Dyrt blev det men som min käraste vän Challan sa, det är väl investerade pengar i framtiden. Jag tror henne. Vi hade jättetrevligt och skrattade så tårarna rann. På vägen hem stannade vi till på Ekängen och köpte det efterlängtade godiset men när vi väl kom hem hamnade alla i varsin säng förutom Emma som hamnade i min och somnade.... Trötta? Ja, ganska.

Här är lite schyssta bilder som världens bästa Mathias tog på Fredde under tävlingen:

Här är "maskinen" en Kawa 450 som Fredde tävlar på.



Crossbussen...










Schysst bildsom även är skrivbordsunderlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0