MVG-Barn!!! (återigen, skrytvarning x100)

Jag har såna!!!! Mina största barn har gått från klarhet till klarhet...
Igår var vi på Byggprogrammet för att ha utvecklingsamtal med Fredde, Inga större bekymmer alls, VG+ på de flesta ämnen men MVG i Bygg... ( Ler som en Stolt mor bör)
Läraren hade bara bra saker att säga om vår lille avkomma, dock pratar jan liiite mkt i klassrummet men det är inte direkt nån nyhet då det har varit ett problem de senaste 10 åren...
Dessutom har han fått sommarjobb dels hos sina underbara morbröder som har världens bästa byggfirma. Men, han har pga sitt positiva sätt, beteende och utstrålning charmat brallorna (Nej, inte bokstavligt) av vår fina vän Maria så hon har erbjudit honom jobb 1 månad i Linköping i Juni för att resa ett växthus. Då ligger han ute i veckorna och kan inte komma hem till Mammi men det får det vara värt!
Jag är så jäkla stolt så jag tror jag spricker!!!
17 år och så duktig <3 <3 <3

Sen ska ni få höra, ni som orkar läsa fortfarande... Mamma iallafall,( hon läser troget om och om igen, puss på dig) Ewe, idag var vi på Engelska skolan och hade utv samtal för henne, hon pratar tyvärr mest i klassen, säkert mest i skolan.... Men, hon har betyg som en annan drömde om.... VG och MVG i alla ämnen utom Matte, där har hon G men kan få VG om hon skärper sig.

SHIT alltså!!! Vilka ungar! Brås de på oss? Ja, till utseende och verbalt.
Ewe kommer undan sina "pratproblem" genom att fladdra med ögonfransarna och titta vackert med sina bruna ögon på lärarna, (jag har förstått att hon charmar dem otroligt mycket)

Men, mentorn säger Dessutom att hon är mkt smart. (kanske det kommer från mig??? ) Ja, fladdret med ögonen förståss, det kommer man långt med;0)
efter påsk ska Emsn ha utv samtal och det kommer säkert gå kanoners!!! Bullens och min ålderdom är tryggad, de charmar till sig en bra omsorg åt oss.
hahaha.
I tisdags var vi dessutom på Kent


i Örebro och Conventum,. Jäklar i min låda vad bra det var!! Dessutom, gick vi in i VIP dörren, förbi kön, in och sa "Bullen" 4 pers... Marcus Mustonens gäster!! Åh vad ballt! Nästan lika coolt som att vara Hollywoodfru för en kväll.
Nu har jag "Kaxat" färdigt för idag. Jag ska bli lite mera kaxig har jag fått tips om.
Jag ska bli lite mera "Bitchig"

Så jag börjar här i bloggen, det är ju kanske bara mamma som läser så då går det bra. Om inte så får ni andra vänja er... Jag vässar klorna inför kommande förhandlingar ;0)
Det var allt från mig!
Tack Å Hej!!!

Kommentarer
Postat av: Irene/Denises mamma

Hej! Jag har hittat till din blogg. Gud så bra du skriver! Jag sitter och skrattar högt! Vi ses i stallet!

2010-04-01 @ 19:54:33
Postat av: Anonym

Jag läser också! Bara så du vet! Kram! ;-D

2010-04-03 @ 03:07:58
URL: http://yiassou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0