Fryser...

Uschhiamej vad det är allt ute... Brrr....
I husvagnen var det kallt inatt.... Stackars brorsan som blev förpassad upp till överslafen vid taket han la sig på golvet vid 4-tiden... Det är inte lätt at sova många i en husvagn när det ska regleras med gasolvärme. Det slutade iaf med att Tobbe tar in på Bed and Breakfast inatt och försöker få ordentligt med sömn. Klokt tror jag :0)
Jag vaknade oxå inatt av att jag hade migrän.


Det är inte ofta jag har det men såklart inatt.... Felet var att jag borde gått upp DIREKT när jag vaknade och hade en föraning om migränet... Men jag låg snällt kvar för att inte störa de andra. På förmiddan var det värsta över och jag var människa igen, fast dagen har varit lugn ändå, jag har inte gjort många knop... Spelat yatzi med Emma osv... Ikväll har vi grillat hamburgare och Emma har kört lite på sin cross. Nu är hon och duschar med Bullen, vi ska gå över till Familjen Schelin och fika. Håkis fyllde ju igår och kanske får vi födelsedagsfika?

Sen blir det nog inte roligare än så.... Alla verkar vara så trötta!  Malin och jag har kollat Weekendresa till Bergamo i Italien

,man kan hitta en 3 dgrs resa för under 3000 för 2 personer! Jag är så sjukt sugen på att åka nånstans att jag kan svimma!
Jag känner dock inte en enda själ som varit i Bergamo vad jag vet??? Kanske Olof iofs..Och Kajsa... Ja, jag får ta reda på det!
Ha nu en trevlig kväll. Puss å KRam Bullfrun!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0