Fredag och Förkyld!

Jag sitter och vänta på att städ-Anita ska dyka upp :0)
Skönt att få nystädat en fredag!!! Dessutom åker Bullen och Freddan tillbaka till Hökensås för att köra Sverigecrossen i helgen.
Själv stannar jag hemma med tjejerna eftersom Ewe ska tävla i dressyr imorron och jag ska vara ponnymorsa och jobba i sekreteriatet. Ni anar inte vilket jobb det ligger bakom en sån tävling! I synnerhet för Anette som är tävlingsledare men from ikväll tar vi andra också tag och möts ikväll för möte och iordningställande. Imorronbitti 06,30 (ja, HALV SJU!!!) ni läste rätt ska vi ses. Sista start är vid 17-tiden så jag måste se till att Emma får vara hos mormor och morfar. Det blir alldeles för länge att vara i stallet 10-12 timmar utan att ha ngt riktigt att göra för henne.
I övrigt så har i princip helvetet brakat löst här hemma.... Tonåring vs föräldrar.....

 Hrm... Say no more....
Jag håller dessutom på att bli förkyld vilket inte gör en enda grej nått bättre... Suck! Jo men för bövelen!!! En sak är ju galet kul!!! Jag ska få tillbaka pengar på skatten så mitt i allt elände finns något riktigt kul att se fram emot!!!

Nu gjorde jag ett litiet uppehåll i skrivandet och har jobbat fram till nu :0)
Fredde och Bullen har åkt, Ewe har varit i stallet sen 9:e precis som Emma fast hon har varit på Stallfritids. Det är 3:e dan denna vecka och hon ÄLSKAR det!!!!!!!! Långa dar så ikväll är hon väl medvetslös?
Nu ska jag åka in och träffa mina fina supersöta och glada?? döttrar hos farfar och farmor samt få lite middag av dem innan dressyrmötet.
Jag ska blogga i helgen, jag ska verkligen försöka bli duktigare på det så ni kan följa mitt intressanta liv och leverne! ;0) ( I wish)  Hahahahha
Ha en skön fredag, och missa för allt i världen inte Solsidan!!!

Kram Åsagåsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0