Crossmorsan!

Det är jag som ni vet!!! Samtidigt är jag Ponnymorsa och Bullfru.... Ja, jag är nog lite schizofren kanske men jag gillar mina "roller"
Nu sitter vi på crossbanan

 i Hökensås som ligger mellan Jönköping och Hjo kan man säga... Vi kom fram sent igårkväll. Packade in Emma och Fredde i samma säng för att hålla värmen.

 Fredde är så go mot Emma, Lät henne kolla Solsidan med honom i hans Iphone, iofs var väl detta avsnittet inte riktigt okej för Emma då det gick lite "hett" till på sina ställen..... Hon hade lite funderingar men dem överlät vi åt Fredric.
När vi kom in i husvagnen var det 11 grader varmt.... Trots att den varit varm tidigare under dagen. Men med The och fleecefiltar så somnade vi gott och värmen kom snabbt igång. Tyvärr passade gasoltuben på att ta slut vid 4-tiden så vi liksom började om att frysa igen hahaha.
 Nu har vi kommit upp, ätit frullo, det är varmt och skönt och Emma ritar teckning till Håkan och Totte som fyller idag.
 Vi har med oss blommor och Toffefee, hoppas de blir glada?
Snart kommer dessutom Tobbe och Mathias hit, vi ska vara alla i vår husvagn vilket inte bör vara nått problem förutsatt att nån tar en överslaf eller ligger på golvet. Vi har 2 våningssängar och 1 dubbelsäng så det ska gå. Det är bara det att vånibgssängarna tar max 70 kg och är skitnära taket men vi får se, vi tömmer min Kikki Danielssonfestis så somnar vi alla i en hög.

Ja, inte ungarna förståss de ska ju köra... ;0)
Mysigt att vara så här tycker jag även om jag saknar Ewe som är hos Mika. Men det är en skön stämning här med alla vänner.
Det är ett underbart påskväder ute! så härligt med solen!!!
Nu ska jag gå och snacka med Lotta och Kajsa, Ha en härlig Påskdag!
Puss å Kram Från Bullfrun!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0